Merhabalar , 34 haftalık hamileyim sıcaklardan çok bunaldım geçen hafta klima taktırdık.Balkonumuz kapalı olduğu için de mecbur dış cepheye takıldı dış ünite , taktırmadan önce de yönetici ile konuştuk apartmanın bi kararı yok klima üniteleri ile ilgili dedi.Şimdi de bizi dava edeceğini yasak olduğunu söylüyor ,sebebi de dış ünitenin birinin kafasına düşebileceği yani gerekçesi bu.Herhangibir şikayet olursa 5 daireden 4 ünün izin vermesi gerekiyormuş ünitenin dış cepheye asılabilmesi için , şimdi kendisi şikayet edeceğini söylüyor , böyle bir durum yaşayan var mı daha önce ?