Onurbunur oy kuzum beniim🥹🥹çok geçmiş olsun, bence peltek konuşmakla oranın bi alakası olmaz ya, hani normal konuşurken de zaten o kısım pek bi işlev sağlamıyor gibi ama yine de tekrar bir gidin bakalım, kesin söyle olur derlerse attırın dikiş. Ben bir de dikiş acısını çeker diye düşünüyorum 🥹