Benim normalde bat 25-26 ydı dün olmadım adet olacak gibi hissedip ara ara lavaboya gittim gece yatarken pedle uyudum belki olurum diye bugün de yine o his var ama yine regl olmadım gebelik belirtisi mi sol kasık ağrım vardı 5 gün önce beta verdim 0.02 geldi 3 gün önce verdim 4.5 tu sizce gebe miyim