Totuu aynen bende öyle inanki 3 buçuğu geçmişti iki hafta önce nasıl çıkacak ordan diye takıntı yaptım çok stresliyim bi sinirlilik hali var üstümde hiç bişey yapasım yok normal doğum nasıl olacak korkuyorum Cuma’ya kadar gelmezse suni verecez dedi doktor.