Burcum51 benim bebeğim ağustos doğumlu. Herhangi bir sprey kullanmadım ilk yazında çok kucuk ne olur ne olmaz diye. Eve sineklik taktırıp dışarda da bebek arabasına geçirilen fileler var koruyucu ondan aldım. Zaten ilk dönemler dışarda akşam çok vakit geçirmedim. Bir sorun yaşamadık. 2. Yazında kullanmaya başladım siveno kullanıyorum.