15 haftalık gebeyim 53 ile hamile kaldım şuan 50.200 iştahım hiç yok henüz kendi doktoruma demedim ama sağlıkocağında ki doktor bir şey olmaz falan dedi normal mi açıkçası endişeleniyorum karnımda ben büyüme hissediyorum ama dışarıdan anlaşılır mı bilmiyorum ama eşimin akrabalarından bazıları ay şöyle kilo almışsın böyle karnın büyümüş falan diyolar tartım bozuktur diye iki tane tartı değiştirdim sağlıkocağında da tartıldım ama bilemiyorum ikilemde kalıyorum