Anneoldum2 Eylülde kararlıyım ama ek isim arıyorum sürekli bunlarda takıldım sizce hangisi uyumlu tatlı
Kitapkolik660_ Anneoldum2 mira ve mina artık baydı cidden eylül tek başına güzel ikinci isimle kullanılmaz ki boşuna isme bari yazık etmeyin 😂
Nurmen Mina nida beni artık çok baydı😆 her çocuğun isminin yanında ben daha çok uzun isim seviyorum galiba😀 mesela EYLÜL ELİZ, EYLÜL SENA, EYLÜL BERİL EYLÜL BERRA EYLÜL ASEL Sadece fikir olarak paylaşmak istedim kusura bakma 💖 sağlıkla huzurla gelsin💕
Anneoldum2 Kbrasrtt oğlum ikili isim kulllanıyor eylülle uyumlu olması önemli benim için aslında çok yaygın bir isim olması önemli değil