Arkadaşlar merhaba, 21+4’deyiz ve bugün detaylı ultrasonumuz vardı. Pozisyonu çok müsait değildi çok zor baktı, uzun da sürdü. Doktor en son dedi ki “şu şu hastaneyle iletişime geçicem sizinle görüşme ayarlayacaklar, kalçasında kist gibi bi şey gördüm ama emin değilim. Belki pozisyonundan dolayı beni yanıltmış olabilir yine de emin olalım.” Bebeğimiz erkek ve internetten baktım genelde erkek bebeklerde olduğu yazıyor. Başına gelen sonrandan sonuçlar temiz çıkan var mı? Çok üzüldüm umarım bebeğim iyidir😞