Edapkdmr Herkese merhaba bat 30 Hazirandı dayanamadım 5 gün kala yaptım bu şekilde çıktı ben mi heyecandan görüyorum bilmiyorum ama sizce de silik çizgi yok mu daha adetime 5 gün var ama ovulasyonu telefondan takip ettim ve değerlendirdim her gününü. ! https://mutluresim.com/images/2025/06/25/XX95xd.jpeg[](https://)
demirrleydi_ Edapkdmr silik çizgi var bir iki gün sonra yine tekrar et koyulaşma olur o zaman kan verirsin
Momsss2204 Edapkdmr ilk yaptığım test birebir aynıydı adetime 5 gün vardı iki gün sonra tekrar yaptığımda bir tık koyulasmisti 🌸
Peri_1 Eğer test güvenilir markaysa bence hamilelik var bende bu şekilde çok silik öğrendim hamileliğimi kan verme şansın varsa kan verin mutlaka ben öyle yaptım
Edapkdmr Peri_1 testin markası sabah art akşam yaptığım çizginin belli olduğu test nimo güvenilir durumu nedir sizce
[silindi] Ya baya var gibi duruyor ama beni tedirgin eden pembe değil de griye yatkın olması, sabah yaptığınız bozuk gibi ya da idrarı fazla damlattınız, yarın sabah tekrar deneyin bence ya da direk kan verin 🧡
Edapkdmr [silindi] acaba daha çok var reglime dün yaptığımda hiç bir çizgi yoktu açıkçası bugün net bi siliklik gözüküyor sanırım