oykununannesii Merhaba kızlar 😊 31.haftamdayım, yavaş yavaş hastane çantamı hazırlamaya başlıcam. Bebek bezi önerileriniz nedir? Prima, Sleepy, Huggies veya diğerleri. Siz ilk hangisini aldınız ve hangisinden memnun kaldınız? ❤❤
Alinmavi oykununannesii sleepy merhaba seti ve prima premium care aldim. Hangisini tutarsa artik. Yigin yapmayin her bebek farkli bezi seviyor. Etrafimda bu ikisinden cok memnun kalindigi icin 2 cesit aldim insallah sleppyden ben de memnun kalirim. Fiyat olarak da uygun cunku.
Tolsel Hifaa ben sleepy bin merhaba bebek setini aldım memnun kalırsam devam ederim diyordum ama çok sızıntı yapan diyen var gerçi memnunum diyen de var
zeynopd oğlumda prima kullanmıştım uzun süre, sızdırmaya başlayınca da sleepye geçtim ve çok memnunum büyük boylarını kullanıyoruz tabi. ikinci bebeğime de sleepy ile başlamayı düşünüyorum. umarım büyük boyları gibi memnun kalırım.
elvann Bebekte kullanmadan almak sıkıntı alerji yapabiliyor o yüzden bezlerin deneme paketleri var ben onlardan aldım
Mervemina Bende prima premium care aldım bir paket yeni doğan etrafımdakiler çok memnun olduklarını soylediler bende memnun kalırsam prima ile devam edicem
KardelenAnnesi Prima çok kaliteli dokusu bantları sızıntı yapmaması falan ama bizimkinde pişik yaptı ☹ Molfix hiç pişik yapmadı ama bantları falan cok kalitesiz ve çok sızıntı yaptı bi kere bi baktım komple ıslanmış kıyafetleri 😡 Her bebek farklı sanırım ben pek şanslı degilim bez konusunda.. Şimdi sleepy aldım onu denicem.. Tavsiyem azar azar alın markalardan cünkü deneme yanılma yöntemi yapıyorsunuz elimde patladı molfix mesela cok kaldı