Mavideniz26 _ruveyda06 var ama sanki geç döllenme olmuş gibi bir kaç gün sonra tekrar yap bence yada kan ver doğru sonuç alırsın cnm
Srp37 _ruveyda06 idrar koyduğunuz yere çok az su damlatın eğer geçerse kuruma çizgisidir geçmezse bebiştir diye bir postta okumuştum.
Demem _ruveyda06 aslında bunun cevabı sizde, kaçıncı dakika da çıktı bu çizgi. Belirtilen süreden sonra olan her hangi bir zamanda ise 1 2 dk da dahil kuruma olabilir. Süre içinde ise erken gebelik belirtisi olma ihtimali yüksek 🥰inşallah 2. dir🙏
_ruveyda06 Srp37 yaptım dedıgıni gitmedi cızgi silik çizgi şeklinde duruyo bakalm biraz daha bekleyim
Mavideniz26 _ruveyda06 inşallah bebeğin seninledir canım, sıkıntısız güzel bir hamilelik geçirirsin inşaallah 🤲
Mariam2 _ruveyda06 umut vermek istemiyorum ya ben kafa yedim testlerden bilmiyorum ama sanki çizgi açık mor
neanladinyurdagul Kuruma gibi çünkü bende öğrendiğim ve tecrübe ettiğim kadarıyla kırmızı oluyor 2. Çizgi pozitifken