Yasin bey çok iyi doktor ilk gebeliğimde de ona gidiyordum son zamana kadar ama doğumumu özelde yapmıştım oda kendimle alakalı yani kesinlikle sezeryan istediğim içindi devlette bir sorun olmaz ise yapmıyorlardı. Şimdi yine hamileyim kendisine gidiyorum güzel doktor tek sıkıntı aşırı yoğun olması randevu saatiniz gelse bile daha fazla bekleyebiliyorsunuz o yüzden size tavsiyem randevu alırken 1e alın öğle arasından sonra direk sizi almış olsun (öğle arasından da 1,30da geliyor) bu saat tecrübe ile sabit arkadaşlar😀 her randevuma aynı saatte gittiiiğimden eminim