Nidaeke Kızlar merhaba 15+4 haftalık hamileyim cumartesi doktora gideceğim kesin bir şey söyler mi sizce siz kaçıncı haftada öğrendiniz bebeğinizin cinsiyetini???
Ilaydaile Nidaeke ben 17.haftamda öğrendim net bi şekilde 13.hafta da tahmin etmişti ama tam emin değilim demişti
Sevdaninmucizesi Nidaeke 16+3 de öğrendim o zamana kadar tahmin bile edilmemişti ilk o hafta da öğrenmiştim meğersem bizim inatçı erkekmiş
Nidaeke 12.hafta da kıza benziyor dedi ama kesin vo sey söylemek için de erken diye cümle sonuna ekledi
29temmuz07 Artik 3 haftansonra gel dedi bakalim icime kiz doguyor ve ruyamda kiraz ve cilek toplayip yrdigimi gordum tabirinde ise gebe haberi alacagina ve hayirli bir kiz evladi olcagina isarettir diyodu🙄 bilemiyorum artik ruyala ne kadarnamel edilir
Ades34 29temmuz07 Ben de rüyamda sürekli kiraz çilek vs alıyodum pazardan😊 Sürekli yaz meyveleri görüyodum bebişim kız olcak🤗
Bnnr 12+5 de cinsiyet için erken dedi bir tahmininiz yokmu dedim bişey demedi bende heycanla bekliyorum tüm çevrem kız olduğu yönünde çirkinleştin kesin kız diyorlar Rabbimden sagliklisi ve hayirlisi
seyma281015 gamze2208 12 de erkek diye kesin bir dille mi söyledi ? Yoksa bi ihtimal erkek olabilir mi dedi
Serays gamze2208 şu an kaç haftalıksınız sonuç netleşti mi ? Ben 19 oldum ve haftaya gidicem detaylıya
Gamzee21 3bucuk ayllıkken doktor erkek dedi ve testisleri dedi bişeyler gösterdi onu bile gördük Ama suan kızım var 😂😂 o testis diye bize ne gösterdi hala aklımda deli sorular 😂😂
Dondu01 12.haftadayız dr kıza benziyor dedi kesin degil tabiki dedi bakalım hayırlısı sağlıklı olsunda farketmez
Sevdaninmucizesi Deletedmom56 aslında onunla alakalı değil 6. Ayda erkek olduğunu öğrenen de var canım yanlış bir tez o kesinlikle bebeğin gösterip göstermemesi ile alakalı.