History5 ilk hamile olduğumu Hilal hn’da öprenmiştim. Sonra hastane kaynaklı değiştirmek zorunda kaldım. Daha sonra Hilal hn’da hastane değiştirince tekrar ona gittim. 25 falan olabilir. Zaten çok sevmiştim ilk baştam beri hep açık, anlaşılır, rahatlatıcı ve sevecen yaklaştı. Yılbaşı gecesi bile tlf cevap vermişti sağolsun:) süreç böyle ilerledi yani😇
Aynı hastanedeki( medipol koşuyolu) diğer doktorlar için de pozitif yorumlar okumuştum.
Sizin için güzel, keyifli bir süreç olur inşallah💞