Beybimmm Hanımlar tek kişilik oda ayirtinca eşin yanında kalabiliyor mu oğlum var 3 bucuk yasinda bırakacak kimsem yok ve zorunlu olarak orda yapicam durumum riskli bilgisi olan var mı
Eloo07 Beybimmm ben Pamukkale üniversitesinde yapmıştım annem ve eşim kalmıştı yanımda 2 gece ve sorun olmadı bizim de özel odaydı çöl memnun kaldım.
Beybimmm Eloo07 çok saolun inşallah eşime de izin verirler gerçekten kimsem yok gurbetteyim buda yetmezmiş gibi farklı bir yerde evle 3 saatlik mesafe olan hastane de yapicam çocuğumu bırakacak kimsem de yok caresizim
Eloo07 Beybimmm hiç üzülmeyin rica edersiniz hallolur Allah’ın izniyle Rabbim sağlıklı ömür versin İnşaallah evlatlarınıza☺️