Arkadaşlar normalde reglime 10 gün kala göğüslerim cok fazla agrır suan reglime 5 gün var ama hic agrı şişlik yok kimyasal gebelik gecirdigimdede regli olacagım gün baslamıstı Agrı hic gogsü agrımadan gebelik ogrenen var mı acaba geri cekilme ile korunduk ama bilemedım