Sulegull Doktor doğum öncesi benden anestezi için kan alınacağını söyledi haftaya aç mı gidicem sormayı unuttum bir sonraki hafta doğum var
mrp2023 Sulegull bence riske atmayın aç gidin, ben aç gitmemiştim bir kez ameliyat için kan vermiştim ama sizin az bi zamanınız kalmış iki kere iş olmasın
Yalkan Sulegull benden de dün alındı ben yemek yiyip gittim kimse bişy demedi aç gelin felan direk aldılar kanı
Abbak0133 Benim kontrolüm vardı öğlen sonuydu dr anestezı ıle görüş kan ver demıstı bende sormuştum ozaman hocam aç degılım aç gelmem gerekmıyormu dıye hayır demıstı tok karnına vermıstım
Muhammederva Bende tok gittim aç gitmen iyi olmayabilir tansiyonun düşebilir doktor zaten aç gidilmesi gerekse söylerdi
U-M_mom Sulegull Neden ameliyat gününden önce kan veriliyor acaba ilk doğumumda ameliyat gününde vermiştim kanı