Tomriscvn Kızlar B12 çok düşük çıktığı için doktorum iğnesini verdi ve hergün kullan dedi.Sanırım popodan vuruluyor eşim vursa olur mu sağlık ocağı biraz uzakda daha önce kullanan oldu mu.
Accountant Tomriscvn ben hayatta yaptırmam evde iğne yapmaya gelen hemşireler falanda oluyor çevrene sor öyle birini çağırabilirsin
Ebebeg Tomriscvn Öyle bir sey yapmayın. Onun belli bir yapılış tekniği var. Bizim bir tanıdık evde yaptırmış eşine şişmiş ödem toplamış. Tehlikeli olabiliyormuş. Sağlıkçı biri yapsın bence risk almayin.
Mariam2 Tomriscvn bilen kişi yaparsa neden olmasın ben sureki anneme yaptırdım şimdi akadar sorun çıkmadı ama bilmiyorsanız kesinkle denemyiniz yanlış yapılırsa sıkıntı olabilir geçmiş olsun
Tomriscvn Mavideniz26 Yok değil internette bazıları kendileri vurmuşta öyle vurulcak bir iğnemi diye sordum
Mavideniz26 Tomriscvn ben ilk sağlık ocagına gittim vurmadılar acile git vur ilk iğneni dediler alerjin falan olursa onlar önlem alır orda hemen dediler gittim ilk iğneyi acilde yaptım 15 dk bekletiler beni sonra eve yoladılar sonrası hep sağlık ocagında vurdum ama agır bir iğne deil agrılı olmuyor. Evde vurmayın yinede siz doğru olmaz yanliş bir yerinize denk getirir eşiniz allah korusun
birhemsireanne Alerjenite olasılığı pek yok ama sağlıkçı dışında biri uygulamasa iyi olur, kas yerine damara ya da sinire gelebilir, bu riskleri almayın bence
Tomriscvn birhemsireanne Accountant Mavideniz26 dlnyny Ebebeg Mariam2 Çok teşekkür ederim kızlar sağlık ocağında vurdurcam bazı iğneler evde vurulabiliyor ya kan sulandırıcı gibi bu öyle değilmiş en iyisi risk almamak 🤩
dlnyny Mavideniz26 ya ben çok ağrılı yaşadım neden öyle oldu acaba şimdi yorumunuzu görünce çok dikkatimi çekti. Bende hep sağlık ocağında vuruldum ama öyle ki iğneyi vurulduğum gün topallıyorum vurulurken o an çok yakıyor canı tatlı biri değilimdir ama b12 iğnesi beni çok zorladı hatta sırf acısından vurulamıyorum. Acaba iğneyi yapan kişi ile mi alakalı
Mavideniz26 dlnyny ismi nedir iğnenin? Benim öyle olmuyordu vurduğum insanların eli hafifti ama yaksa yakardı benide. Bende çok korkuyordum bir kaç yıl önce vurmuştum çok yakıyordu topalıyordum dediğiniz gibi ama bu verdiği hiç öyle olmadı rahat rahat vuruyordum bende
dlnyny Mavideniz26 norogrizovim olarak geçiyor. Sizin memnun olduğunuz hangisi en azından doktoruma söylerim değiştirir
Bbaharincii dlnyny benimde dodex hiçbir yan etki ağrısı olmuyo bende vurulurkende acımıyor sonrasında da
archiemom Tomriscvn ben de 3 aydır kullanıyorum, ilk kutu 5 gün üst üste, 2. kutu haftada 1 4 kere, sonra da 4 ay boyunca aylık vurulacaksın dediler. Ben aylık vurulma kısmındayım şu an :)
Mavideniz26 Tomriscvn evet eğer fazladan vermişse sonrası haftada bir onlar bitikten sonra ayda bir dedi bana vur diye