Cansuuert Salı günü muayeneye gittim doktor beta hcg istedi çarşamba veya perşembe gel dedi sonuç çıktı ama randevu bulamıyorum yarına randevusuz sonuc göstermeye gidebilir miyim eğitim araştırma hastanesine