Kızlar en son adetim 18 mayıstı ve daha olmadım çünkü adetlerim aşırı düzensiz neyse normalde korunuyorduk ama adetime yakın nede olsa olmaz dedik hani adete zaten az kalmış korunmasız birliktelik oldu , sizce hamilelik olabilir mi ? Eşim aslında olmasını istedi tabi kaza falan olmadı yani ben biraz daha zamanı var diye düşünüyordum da oda zaten olmaz bence falan dedi de ne diyosunuz olur mu
Yargılamak isteyenler yorum yazmasınn lütfen