Meryeminannesi20 Kızlar ayaklarım okadar şişti ki üstüne basamaz hale geldim bunun için herhangi bişey yapıyorlar mı hastanede bilgisi olan varmı acısına dayanamıyorum
Burnosunn_annesi Meryeminannesi20 İlk gebeliğimde olmuştu ayaklarım balon gibiydi ertesi gün doguma gitmiştim
Meryeminannesi20 Burnosunn_annesi benim 3. Gebelik ilk defa böyle şeyler yaşıyorum çok perişan oldum bian önce doğurmak istiyorum bende 🥲