Kızlar sat 24 mayıs bat uygulamada 23 haziran yani 2 gün gecikme var içimden bir ses hamile olduğumu söylüyor çok umutluydum çünkü geçen sene bugün 3 aylık gebeliğmi sonlandırdık ve bu ay çok umutluydum hiç takmadım da ev taşıma sürecinde olduğumuz için istesem de takamazdim hiç adet belirtim de yok normalde adet olmadan önce yüzüm sivilce dolar ama şuan yok 1 hafta 10 gün önce göğüs hassasiyetim olur 2 gündür var şaşırdım bu marka güvenilir mi