Irmakdkm Kızım olsaydı erva zeynep olucaktı :) ama Asaf Emir im geliyor 🙏🏼 ırmak ismide güzel kendi ismim diye demiyorum😂
Irmakdkm istkizannesi annemde benden büyük bi kozda ismimi duymuş beğenmiş öyle koymuş :) ben 24 üm o kaç bilmiyorum sağlıkla gelsin bebişlerimiz 😘🙏🏼
istkizannesi Yalinn8 ayy kuzum sende bıktın benden 😂 bana destek vermekten de 😍 Asel’i düşündükten sonra hızla aynı düşünceye atladım herkeste var Asel diye. Ya vallahi deliricem😔 Siz ne koyacaksınız canım belli mi?
Yalinn8 istkizannesi yook yardimci olmaya calisiyorum tamamen cidden zor iş isim, asel e engel olmak icin hemen yazdim😅 bizim de netlesmedii, kendi isimlerimizin birleskesinden olusucak galibaa ama net diil daha,kimlikte netlicez sanirim😅
istkizannesi Yalinn8 çok var di mi çok haklısın koşar adım uzaklaştım şu an😫😫 Hadi hayırlısı canım millet cinsiyeti öğrenip isim koyar,biz doğarken koycaz heralde😬
BBusraa istkizannesi valla canım pişman olmaktan korkuyorsan Nefes koy o zaman hiç düşünme millet ne der diye ama düşünmeden de olmuyor valla bilemedim 🙈 Benim kızım var bir tane ismi Zehra Beren. Zehrayı dedesi koydu Bereni biz. Şu an 34 haftalık oldum oğluma isim bulamıyoruz 🙈😂 eşimin tarafında kayınpeder ismi koyma var eğer koyulursa yine iki isimli olacak ve ona uygun isim bulmamız gerekecek 🙈😅 ama istemezse kendi ismini Cihangir ismini beğeniyoruz. Çift isim olursa Talha ismi hoşumuza gidenler arasında Erdem olabilir diyordum ama artık ondan da vazgeçtim yani kafa çok karışık su an bizde senden beteriz İnan 😂😂
istkizannesi BBusraa adıyla yaşasın canım maaşallah 🙈 kararsızlıktan maaşallah bi hal olucaz desene 😬 Nefes’e de kimse yanaşmıyor vallahi😫
gdaslik istkizannesi bence sadece zeynep bizimkide kız olursa zeynep koycaz eskiden beri kızım olursa zeynep koycam ismini diyorum. Asla modası geçmicek bi isim
istkizannesi gdaslik tek Zeynep istemiyorum canım ablamın kızının adı Zeynep. Çok severim ismi ama tek istemiyorum😔
gdaslik istkizannesi yakınlardan birinin ismi olunca koyamıyor insan ama seçtiğin isimlerin hepsi birbirinden güzel
BBusraa istkizannesi amin canım sağol 😌 öyle valla ya sen de araştır bakalım belki başka bir isim bulursun içine çok siner 🥰
Gamzelibebek istkizannesi bence Nehir İpek çok güzel olur bu şekilde ikili isim şeklinde koyabilirsiniz çok naif bi kızın ismi gibi geliyor kulağa ☺️