Seyda-06 Merhaba hanımlar artık bulantılarım azaldığı için ilaç içmeyi bıraktım sabahtan beridir bi baş ağrısı yaşıyordum nedendir diye düşünüp dururken aklıma prilam içmediğim için olabileceği geldi. Bırakanlar böyle oldu mu sizinde
Ahsen21 Seyda-06 kaçıncı aydasınız acaba ben bırakınca ertesi gün kusuyorum hiç bir şey yiyemiyorum kullanınca olmuyor
busebasaran06 Seyda-06 aşkım baş ağrısına bol su iç. vücut sadece susuz kaldığında baş ağrısı yapıyor. Prilamı bıraktım bende baş ağrısı olmadı
Seyda-06 senatss benimde bulantılarım azaldı çoğunlukla yani içmeye gerek duymadım biraz araştırdım böyle şikayetler olmuş acaba ondan mı dedim
Seyda-06 Ahsen21 16 haftadayım bendede bişey yoktu sabahtan beri ama akşama doğru başladı yine bitane içtim şimdi 2 tane içiyordum bire düşürdüm
Ervaa2534 Ayy bende dün azalttım sadece bi tane içtim sabahtan ver baş ağrısından öluyorum hiç normal bi ağrı değil korktum hatta ama ondan olabilirmi bende artık bulantılar azaldı diye yavaş yavaş bırakayım diyorum ama bıraktığımda yine kötü oluyorum
Seyda-06 Ervaa2534 kaç haftadasınız. Ben ilk deneyimim oldu bir baş ağrısı ile savaştım ki bugün acaba mı dedim ondan sonra bi araştırdım hep bi anda bırakınca baş ağrısı çaktim diyenler olmuş kadınlar kulubünde falan normal değildi çünkü ağrısı
Seyda-06 Dilek7234 bebeğin cinsiyetini bilmiyorum hiç şuan oğlumda hiç böyle baş ağrıları yaşamadım ama onu biliyorum 🤣
Ervaa2534 Seyda-06 19 haftalık olduk evet hiç normal bi baş ağrısı değil gerçekten hiç durmadan ağrıyor hiç rahatlama olmuyor şimdi bi tane parol aldım ama yine aynı
Seyda-06 Ervaa2534 ilaç içmeyince bulantınız oldumu hiç sanki bu ilaç bırakınca alışana kadar bulantı bi süre devam edecek gibi geliyor ben içtim bi yarım saat sonra baş ağrım hafifledi prilam ile alakalı olduğunu düşünüyorum
Ervaa2534 Seyda-06 benim geceden beri hala baş ağrım çok şiddetli devam ediyor ama ben tabi yine bi tane tek içtim keşke iki tane alsaydım belki anlardım ondanmı değilmi şimdi korkmaya başladım bebeğin hareketinide dünden beri hissetmiyorum çok endişeleniyorum eczaneye gidip bi tansiyonu mu ölçucem
Seyda-06 Ervaa2534 geçmiyorsa eğer direk bi acile gidin bence gebelikte kan akışı daha hızlı oluyor damar problemi de olasilir havalarda sıcak bu kadar uzun süre olması normal değil belki gebelik migreni başlamıştır bence acil daha iyi olur
Seyda-06 PPrensannesiiiii hadi ya ben hiç baş ağrısı yaşamamıştım oğlumda o zaman bu kız olcak deyim onda olmadı bunda oldu 🤣
Seyda-06 busebasaran06 olabilir su da pek içemiyorum öyle sabahtan akşame kader anca bi ufak 500ml lik şaşalı zor bitiriyorum ama dün içtim bitane prilam içtikten yarım saat sonrada baş ağrısı hafiflemeye başladı bilemiyorumda