prensesannesi2025 Merhaba anneler bugün şeker testini yaptırdım açlık 80 1. Glukoz 181, 2.glukoz şekeri 156 çıktı sonuçlar nasıl yarın gideceğim doktoruma
Fatmadmr37 prensesannesi2025 yüksek çıkmış canım büyük ihtimalle evde şekerini ölcmeni ve diyet yapmani isteyebilir. Açlık 90 diğer saatler 140 ustu olmaması gerek diye hatırlıyorum. Benim de ilk saat 193 ikinci saat 140 falan çıkmıştı. Evde sekerimi ölçüp diyet yaptım şuan çok şükür normal çıkıyor arada bir ölçüyorum hala.
CoolMamaMode prensesannesi2025 yüksek çıkmış muhtemelen öncelikle diyet verir endokrin, diyet ile düşmezse insilün o zaman konuşulur