Merhaba arkadaşlar bugün 7. Haftam ve doktor bana dramamine ile premesis adında 2 ilaç yazdı biri mide bulantısı diğeri vitamin içinmiş hamileliğimde herhangi bir problem yok herşey yolunda Allah’a şükür arkadaşım düşük problemi varken bile bana 3 Aydan sonra ilaç verdi doktor dedi ne yapmalıyım bu ilaçları kullananlar var mı kaçıncı haftada kullanmaya başladınız ?