DidemY ilk kızım da gelişim geriliği problemi yaşadım. Hamileliğimi kendime zehir etmiştim haklı olarak. Ama çok şükür sağlıklı bir şekilde doğdu kızım. Sadece çok minikti, 1 haftata yakın yeni doğan yoğun bakımında yattı. Şimdi maşallahı var kimse onunla baş edemiyor. Korkmayın inşallah bir şey olmaz.