Fulya12- Kizlar 28 haftalik oldum bugun 21.haftadan itibaren riskli gebelik kismindayim sizde de erken dogum korkusu oluyo mu riskli gebeler tek bende mi
Merveebuluttt Fulya12- tabiki korku oluyor canım her gece 00 olunca uygulamaya bakıp mutlu oluyorum 1 gün daha geçti diye 27 +3 oldum bende 14. Haftada Serklaj oldum 2 erken doğumum var inşallah az. Kaldı sabır🙏
petronix Fulya12- 29 haftalık oldum Bende riskli gebelikteyim ama korkunca daha çok kasılmam oluyor onun için dua ediyorum sakin kalmaya çalışıyorum. Birde taşınma durumum var nasıl olacak hiç bilmiyorum 🙁