En alttaki link doktorun bebeği resmen cihazı kullanarak popo altından görüntülediği görselin linki 😅 dedi ki yukarı doğru olan iki şey bacak aradaki çıkıntı da bence pipi, kordon gibi gelmedi ama 1 aya netleşir dedi. Ben butradaki tahminleri ve yorumları merak ettim 😅