Merhaba kızlar klomen, femera kullandım yumurta büyüyor çatlıyor ama gebelik elde edemedik şimdi iğne ile yola devam ediyoruz aşılamadır tüp bebektir öyle bir şey yok sadece iğne kullanıyorum bu ay bu şekilde gebelik elde eden oldu mu eşimde de bir sıkıntı yok