Kizlar merhaba kasık ağrım var iki tarafı da normal mi oğlum üç buçuk yAsin da sezaryan oldum sonrasin da beş kez daha amaliyat oldum enfeksiyondan dolayı karın zarıma kadar enfeksiyon temizlendi ondan mı acaba çok agriyo herangi bı kanamam da yok çok şükür biraz enfeksiyon varmış idrar yollarım da ondan mı anlayamadım