Yagmurtekinn 6+4 haftalık hamileyim, sol göğsümde iğne batması, elektrik çarpması gib his olmaya başladı ara ara vuruyor öyle bi. Normal bir durum mu bu? İkinci gebeliğim bu ilkinde yaşamadım hiç böyle bir şey o yüzden merak ettim
Zehraeminesimay Yagmurtekinn bende yaşıyordum onu ilk aylarda geçiyor sonra merak etmeyin benim de ilk hamileliğim
Berfinkya3 Yagmurtekinn ben de bu sebeple acile gitmiştim göğsümde ağrı vardı ve çeneme vuruyordu. Gaz sıkışması böyle yapıyormuş
Yagmurtekinn Zehraeminesimay teşekkür ederim 🙏🏻 rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 💜
Yagmurtekinn Berfinkya3 bende gaz sıkışması olmuyor probiyotik içiyorum ondan bağırsaklarımda sorun olmuyor