

Ellerimde egzama var ama hiç böyle olmamıştı ıhlamur ağacıyla uğraştık ondan sonra kaşınmaya başladı sonra böyle oldu şimdiyse kaşıdıkça kanamaya başlıyor kolonya sürüyorum acısını alsın diye ama valla agliycam yeterince moralim kötü zaten bi başka konuda da stres yapmıştım böyle kanadı kaşıyınca😭 Bilgisi olan var mı? Yediğim bir şey de dokunuyor olabilir mi ?