ekleristananam Elffsrht 1 senedir mastit tedavisi görüyorum her seferinde memem kesilip içerisindeki iltihap boşaltılıyor lahana denedim masaj denedim emzirme olmadı hiç emmedi bebeğim saatlerce sağım yaptım ama nafile eğer evinizde sirke varsa onu koyun bi bezi sirkeyle ıslatın suyunu sıkın ama hafif ıslak olsun memenize koyun evet kokusu kötü ama en etkilisi bu birde genel cerrahtan bir randevu alın ben biraz daha geç kalsam mememi kaybedecekmişim o kadar kötüydü durumum
myangelson Elffsrht ben sütüm geri gitsin diye kara lahanayı buzluğa koymuştuk onu göğsüme koymuştum soğuk uygulamak sütü kaçırır diye
Elffsrht ekleristananam benim ultrason cekildi kanal tıkanıklıgı mastit başlangıcı dendi.sislik ve kızarıklık var.antibiyotik kullanıyorum 1 hafta oldu sertlik duruyor.sizin iler miydi
ekleristananam Elffsrht benimde aynı kronik mastit tanısı konuldu antibiyotik kullandım ama geçmedi 1 sene olucak bir kaç gün sonra doktoruma bu şekilde artık olmadığını ve ameliyat olmak istediğimi söyledim
Elffsrht ekleristananam sertlik mi kaşıyor yoksa her seferinde ateşleniyor musunz.sizin cok uzun sürmüş cok güçlüymüşsünüz.benim 1 hafta oldu hayattan koptum
yasarceyda12 Elffsrht abla 1 yıldır tedavi görüyosan süt kesici hormon verseler ya benimde bebeğim vefat etti 10 gün yaşamıştı tabi onara sağmıştım göğüslerim doluydu taş gibi doktorumda süt kesici ilaç verdi 8 gün felan kullandım göğüslerim söndü eski haline geldi beze gibi birşeyde kalmadı tabi doktor daha iyi bilir ama aklıma geldi emzirmiyomuşsunda zaten
ekleristananam Elffsrht Şuan bu şekilde şişliğin altındaki yara yerindeydi önce yani kahverengi bölge ful mastitti orası kesildi boşaltıldı sonra kabuk tuttu sonra üstte attı işte normalde oranında kesilip boşaltılması lazım ama ben kabul etmedim canım boşaltılırken çok yanıyor çünkü
ekleristananam yasarceyda12 hayatım süt kesici hormonlar herkeste işe yaramıyor maalesef kullandım ama hiçbir şekilde sütüm geri gitmedi belkide onun için bu kadar kötü oldum
goncasln ekleristananam ben ameliyatını oldum kurtuldum sürekli boşaltmaya çalışmak daha çok can yakıyor 😞 çok geçmiş olsun şimdi ikinciye hamileyim tek korkum mastit olmak
ekleristananam goncasln ameliyatı zor mu süreç nasıl ilerledi ? Dün ultrason çektirdim ameliyat olmak için birdaha boşaltmak istemiyorum çünkü Bende 2.ye hamileydim düşük yaptım tek korkum gene tekrarlamasıydı iyileşmeden
goncasln ekleristananam ameliyat 10 dk filan sürüyor şuan yaşadıgın ağrıların bir anda bitecek emin ol 🙏 benim açık bırakıldı kesi yeri diren iki gün kaldı süt akışı devam ettiği için diren çıktıktan sonra da kendiliğinden kapandı sütte kesildi tabi
ekleristananam goncasln bende süt akışı hiç yok sadece iltihap var artık böyle kristalleşmiş o iltihaplar
Smile0 Benimde göğsümde koltuk altıma doğru sertlik başladı 2 gündür. Sağım,emzirme, masaj,ılık suyla kompres hepsini yaptım daha fazla ilerlemeden nasıl kurtulcamm
ekleristananam Smile0 genel cerraha gözük eğer randevu bulamıyorsan acilden git biraz abartarak anlat şikayetlerini bi kâğıt veriyorlar direk randevusuz gidiyorsun
Smile0 Smile0 sabahtan beri masaj yapıyorum. Şuan lahana haşlayıp koydum yarına kadar devam edeceğim yoksa dediğiniz gibi acile gideceğim. Daha fazla beklemeden.
Nutella- Ya kızlar ben de Salı günü doğum yaptım çarşamba günü bebeğim yoğun bakıma yatırıldı, bu yüzden sağarak veriyorum sütümü hem artmıyor hem göğüslerim sertleşmeye başladı ağrımaya da başladı sanırım kanallar tıkalı bende de var mı tavsiyeniz napmam lazım acile gitsem bi çözüm olur mu
ekleristananam Nutella- yeni doğum yaptığınız için normal bir süreç memenize ellinizle masaj yapın yukarıdan aşağı doğru sütü aşağı inin yavaş yavaş açılacaktır sağım makinanız varsa sağın yoksa hastane tipi olanlardan kiralayın daha etkileyici ama dikkatli olun bu süreçme meme ucunuz yara olmasın Ben normal doğum yaptım bebeğim emmedi süt gelmiyordu şişmişti artık kuzenim memeyi güzelce kremleyip masaj yapıyordu sonra yukarıdan aşağı doğru sütü itip sağım makinasının en düşük modunda çalıştırıyorduk ama mutlaka meme ucumu nemlendiriyordum ki yara olmasın makina acıtmasın çok acıtırsa da kuzenim elle sağım yapıyordu
Nutella- ekleristananam meme ucum daha ilk günden çatladı o yüzden lansinoh kullanıyorum sağarken de canım acıyor çatlaklardan dolayı ama git gide göğsümdeki sertlik ve ağrı artıyor lahana yaprağını denedim duşta masajı denedim ama fayda etmedi yarın için cerraha randevu aldık ama yarına kadar nasıl dayanıcam bilmiyorum sağım da yapmam lazım sık sık
Orkay Elffsrht benim de 1 ay geçmeyen mastitim vardı… Allah düşmanıma vermesin. Nasıl atlattın diye sorsanız onu da bilmiyorum. Lahana dolaba koyup uyguladığınız için bir rahatlama veriyor o kesin. Göğsünüz çok sıcak olunca ters bir etkisi oluyor sadece :)) bol masaj, bol sağım, ve sürekli emzirdim. Anca bu şekilde atlattım . Birde elimle sağdım sütümü