babyakturk Merhaba bugun normalde reglim baslamasi gerek ama olmadi, bir haftadirda alt karın bölgemde sanki rengli olucakmisim gibi bir agri var normalde böyle olmaz. Test aldim yaptim negatif cikti.teste cıkmamıs olabilir mi boyle yasayan var mı
1sen1ben1debebek babyakturk kan vermelisiiiin🤩Kasık ağrısı bir belirti aslında ama kan vermeden emin olamazsın canım acile git bugün ver bencee ben bile merak ettim.
umtbebe babyakturk aynı durumdayız benimde dündü olmadım kasıklarımda hafif sancı var ama olmuyorum idrar testi yapıyorum negatif koskoca bende kan verdim umudum yok ya olsaydı teste çıkardı
Birhilal babyakturk ya benim de yarın olmam lazım ama 1 haftadır ayakta çok durunca belim ağrıyo arada bir de rahmin olduğu yer sancılanıyodu hafiften ben de test yapıyorum ama negatif acaba regl olacağım için mi ağrıyo ya ben hemen negatif düşünceye yöneliyorum
babymom2026 babyakturk bende 3 gün geciktim test yaptım negatif sonra bi tane daha yaptım silik var bakabilirsiniz. Kan verdim sonra
Birhilal babyakturk aynı durumdayız inşallah ikimizde hayırlı sağlıklı sonuçlar alırız sorması ayıp birliktelik hangi tarihte oldu bir de son adet tarihiniz ne
babyakturk umtbebe sağlık ocağına mı gittiniz, özel hastanede mi verdiniz bu kadar uzun mj sürüyor cıkmasi
umtbebe Ipek0z gerçekten mi kaç defa test yaptınız benim ki de negatif ama adet olmadım düzenli olurum şaşmaz bu ay doktor kontrolü altında gebelik için ilerledik bakalım
Ipek0z umtbebe 1 defa test yaptım sadece bir daha yapmadım moralim bozulmasın diye. Direkt kan verdim 🙈