Fnd25 benim uygulamada 28 Ağustos olarak görünüyor ilk gittiğim doktor 18 Ağustostan sonra her an doğabilir demiştir bu doktor da 10 Ağustos dedi ben zaten 37. Haftaya kadar sayıyorum 37. Hafta bitince heran gelebilirler vaktinde doğsun sağlıkla doğusunda sona yaklaştıkça sabirsazlaniyor insan nasıl birşey neye benziyor😊😊😀