Sizce hangisi cok karasizimmm
d-g-m1 bence Burak
d-g-m1 arda😍
d-g-m1 Burak
d-g-m1 ben Arda koyuyorum şahsen 😂
Bebeek_12 cok kararsz kaldim
Suheyle1 arda da cok hosuma gdyr eski isim flan diorlar
Anlam olarak hangisi sizce bilior msnz acaba hangisi akilli olur🤣
d-g-m1 Arda bence
Ikisinide koy bence Arda Burak 🩵
Benim oğlumun adı burak herkes cok begeniyo