Kızlar, 39+1deyim. Bebiş 4 kg. Bugün doktora gittim hiçbir doğum belirtisi yok o kadar da uğraştım ama. Doktor sezeryan teklif etti hatta bugün hemen alalım hareketlerde azalma var dedi. Yada önce suni deneriz ama hiç açılma olmadığı için zorlar seni dedi. Ben beklemek istiyorum normal doğum için ama bebek kilosu endişelendiriyor beni. Birşey olur diye korkuyorum. Yardım edin..