Anneler selam cuma kontrolüm var ama kafama takıldı. 13. Haftadan beri ecopirin hap kullanıyorum her gün. Perinatoloji doktorum ikiz gebelerin kullanması gerektiğini söyleyerek vermişti. Yarın 33.haftam doktorunuz ne zaman kesti bu hapı? Kısmetse temmuz sonu doğum, bu cuma randevum var soracağım ama önden merak ettim deneyimleyenleri.