Yenidoğan bebeğin sürekli memede kalmak istemesi cok normal. Anne karnından ayrıldığı için kendisini en güvende hissettiği yer orası. Sakın emzirmemezlik yapmayın bol bol emzirin. Bu durumda çevreden bu cocuk doymuyor sürekli emmek istiyor diye söylemler olup canınızı sıkabilir. Bunları da kulak ardı edip emzirmeye devam edin. Kilo dusuklüğü olunca doktor zaten bunu fark eder ac kalma ihtimalinde ozman yoğunlaşırsınız. Bana da cok derlerdi sürekli emiyor aç mı diye, alakası yokmuş insan o anda panik yapabiliyor sağlıklı düşünemiyor
Diş dediniz baktınız mı sert mi diş kadar. Cunku benim oğlumda da beyaz biseyler çıkmiştı diş sanmıştım ama diş incisi diye geçiyor sonradan kendiliğinden kayboldu bizde