Selam kizlar 34 haftalık oldduk çok şükür cantamiz hazır hayırlısıyla beklemedeyiz cantamiza öncelikle kendim için 4 pijama takımi iç çamaşırı sütyen ve hasta bezi tarak düzleştirici parfüm falan koydum. bebekler için hemşireye verilecek birer isimli hastane çıkışı ikiser bez ve ıslak mendil koydum sonra bebekler için 4er takım aldim nolur.nolmaz diye bir paket bez bir paket ıslak mendil süt pompası göğüs ucu kremi pişik kremi malum sicaklar terlik gaz icin damla bide kend için süt artıracak damla aldım hmm bide rezene çayı falan aldım yanima umarım eksiksizdir aklıma gelenleri daha eklme yapıyorum