anonimhesapp Bu ay ilk defa letu kullandım bakalım sonuç ne olacak. Dün yumurtlamadan sonraki 9. Gündü test negatifti herkes erken yapmışsın dedi ama pek umutlu değilim 🥲
ssnur 4 ay letu kullandım gebelik oluşmadı sonra letu kullanıp aşılama denedik yine oluşmadı kafamızdan tamamen tedavi fikrini attık ve keyfimize baktık ama elimde letu kalmıştı kullanımını bildiğim için o ay içiyim dedim ve doğal yolla gebe kaldım🤍
Bsrb Bende klomen kullandım döngünün 12. Günü bugün çatlatma iğnesini bulamadım normalde yarın sabah vur demişti doktorum. Yumurtam 21 e 18 mm ölçüldü Nasıl sizce kendisi çatlasın diye neler yapılabilir?