Emirsmom bende 22+4 şuanda. Geçen hafta bebeğim bir gün boyunca hiç oynamadı. Aklım çıktı benimde. Bu forumda açılmış eski konulara baktım bebek hareketleriyle ilgili. Bu haftalarda bizim gibi böyle bir iki gün hissetmeyen o kadar çok kişi varmış ki. bu durum normalmiş yani. 28. Haftaya kadar bebek hareketlerinde düzensizlik olabiliyormuş.