Eymen68_ Merhaba kızlar 27 haftalık hamileyim idrar kesesinde baskı hissediyorum böyle altıma kacıracak gibi neden oluyor rahim büyüdüğü için diyor net ama yaşayan var mı acaba ?
Parinas Eymen68_ o haftalarda öyle oluyordu. Doktora sorduğumda makat geliş olduğu için ayaklarıyla baskı yapıyor demişti doktor. 29dan sonra düzeldi 30 olduk şimdi
Eymen68_ Baharkle yok olmuyor idrar yolu enfeksiyonu vardır sizde bende de var oda etkiliyordur diye düşünüyorum