Esra-135 regl gecikmişken daha yüksek çıkması gerekirdi ama bende 11 Nisan’da 2 çıkmıştı 21 Nisan’da 729 çıkmıştı reglime bir hafta varken vermiştim ama o da farklı bir durum için istenmişti bende yok diye beklerken reglim gecikti inşallah sizde de vardır belki geç döllenme olmuştur ama bu değerle kese görünmez o farklı bir şeydir