Hiç öyLe bişi duymadım aiLenin maddiyatı iyi değiLdir beLki kendi bakış açıma göreeee kimse babasının ewinden getirmiyo bebekLeri ailesine imkanı yoksa yükLememek Lazm bence bana kaLırsa da torunu geLiyo diye baba tarafının yapmasını isterim 😂 şaka bi yana bence gereksiz gibi bi durum !! BizimkiLerin 8-9 torunu oLdu dahada yoLda 2 tane war o kdr oda yapsaLar kriz geçirirdi babam 😂