Elifdursun canım ben bursa Osmangazi. İlk bebegimi 21 haftlaık kaybettm karnımda öldü hic birsey yokken sonra 6 ay sonra tekrar hamile kaldım o sıra bütün testler oldu hic bir sorun cıkmadı suan 23 haftalık hamileym rahim kısalıgım var hastane yattm 1 ay yattm evde 35mm yükseldi sonra icerde kanama olmustu igne vuruldum sürekli rahim yumusaması var dediler sonrada hep igne ilac lac hastanede yattm ama hic biri sonuc vermedi haftalar boyu doktor gezdm hep sancılarm cıktı nst de sancı ilacı verdiler suan iyiym ne durumda bilmiyorm haftaya baska bi doktora daha randevu aldm nolucak bilmiyorm Allahım evlatlarımızı korusuun elimden geleni yapıyorum gerisi rabbim in taktiri 🙏