kızlar selam 37 + 4.gündeyim dünden beri bir sancı var ilk defa olan bir akıntı var ben hiç akıntı yaşamadım ama beyaz bir akıntı bu kanlı değil ve karnım çok aşağı indi bacaklarımın arasında oturduğumda bacaklarımın üstünde kalıyor bu sabah kahvaltıdan sonra tuvalete gitmek için koltuktan kalkamadım eşimden yardım aldım çok şiddetli sancılar olmaya başladı arada sizce ne zaman doğum gelir bir haftası yok gibi geliyor bana