Merhaba anneler bugün kontrol için geldim kan ve idrar verdim idrar yolu enfeksiyonum var sonuçta negatif bol yazıyor doktor kültür istedi haftaya sonuca gideceğim bu süreci geçiren oldu mu biraz korktum açıkçası bebeği etkiler mi hiç te hissetmedim enfeksiyon durumunu bol bol da su içiyorum