Fundagencer 35+6 haftalığım tansiyonum normalde de düşük ama bu aralar 9/4-8/4 çıkıyor çok halsiz kalıyorum kontrolüme 2 gün var daha doktoruma sormam için sizce tehlikeli mi acile gitsem mi bilemedim
iremmyyy hamileliğimin başından beri hep böyle düşüktü hala aynı halsizlik yapıyor ama düşünmemeye çalışıyorum kafama takmıyorum 35+1 benimde kontrollerinde bu zamana kadar bir problem görmediyse stres yapma bebişe de geçer stresin ❤️